Авторизація
Практичний психолог

Нестеренко Ольга Володимирівна

  • Повна вища педагогічна освіта
  • Харківський національний державний педагогічний університета ім. Г.С. Сковороди, 2003 рік
  • «Спеціаліст вищої категорії»
  • Педагогічний стаж роботи – 23 роки
  • На посаді – 23 роки
Психологічна служба ІДНЗ № 13 у своїй діяльності спирається на такі нормативні документи:
  • наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 № 1127 «Про затвердження Плану заходів МОНУ щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року»;
  • наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 № 509 «Про затвердження положення про Психологічну службу у системі освіти України»;
  • лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5840 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
  • лист Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 №1/9-487 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018/2019 н.р.»;
  • лист МОН від 05.09.2018 № 1/9–529 «Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;
  • методичні рекомендації «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та пост-конфліктний період» (рекомендовано до друку радою Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України, протокол №3 від 29.04.2014).

Практичний психолог працює з дітьми старшого та середнього дошкільного віку за авторською програмою корекційно-розвивальної роботи «Цікаві завдання». Програма узгоджена 29.05.2012 завідувачем Центру практичної психології та соціальної роботи КВНЗ  «Харківська академія неперервної освіти» О.Є. Марінушкіною. Протягом року впроваджується програма розвитку емоційно-особистісної сфери та формування навичок стресостійкості у дітей старшого дошкільного віку «Я та інші». Мета – розвиток соціального інтелекту та емоційно-особистісної сфери дітей старшого дошкільного віку, формування емоційної стабільності дошкільників. З вихованцями молодшого дошкільного віку проводиться індивідуальна корекційна робота.

Як сказати дитині НІ

Корекційно-розвивальна робота

05.11.2018 Заняття з розвитку навичок спілкування «Долоньки дружби». В ході колективного малювання діти навчалися знаходити власне місце у загальному просторі, малювали свою долоньку та робили її неповторною. І головне – створювали доріжки та вчилися домовлятися один з одним.

IMG_20181105_105128 IMG_20181105_105146