Авторизація
Практичний психолог

Нестеренко Ольга Володимирівна

  • Повна вища педагогічна освіта
  • Харківський національний державний педагогічний університета ім. Г.С. Сковороди, 2003 рік
  • «Спеціаліст вищої категорії»
  • Педагогічний стаж роботи – 24 роки
  • На посаді – 24 роки
Психологічна служба Ізюмського ЗДО № 13 у своїй діяльності спирається на такі нормативні документи:
  • наказ Міністерства освіти і науки України від 08.08.2017 № 1127 «Про затвердження Плану заходів МОНУ щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року»;
  • наказ Міністерства освіти і науки України від 22.05.2018 № 509 «Про затвердження положення про Психологічну службу у системі освіти України»;
  • лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5840 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»;
  • лист Міністерства освіти і науки України від 07.08.2018 №1/9-487 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018/2019 н.р.»;
  • лист МОН від 05.09.2018 № 1/9–529 «Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;
  • лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019-2020  навчальний рік»;
  • лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти Україні»;
  • лист МОН від 05.08.2019 №1/9-498 «Методичні рекомендації щодо організації навчання з особливими освітніми потребами в закладах освіти в 2019/2020 навчальному році»;
  • лист МОН від 27.06.2019 № 1/9-414 «Про деякі питання щодо  створення у 2019-2020 н.р. безпечного освітнього середовища,формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок»;
  • лист МОН від 20.03.2018 № 1/9-168 «Про виконання законодавчих вимог у зв’язку з прийняттям  Закону України » Про запобігання та протидію домашньому насильству»
  • лист ІМЗО від 30.10.2018 № 1/9-656 «Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей»;
  • методичні рекомендації «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та пост-конфліктний період» (рекомендовано до друку радою Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи НАПН України, протокол №3 від 29.04.2014).

Практичний психолог працює з дітьми старшого та середнього дошкільного віку за авторською програмою корекційно-розвивальної роботи «Цікаві завдання». Програма узгоджена у жовні 2019 року завідувачем Центру практичної психології та соціальної роботи КВНЗ   «Харківська академія неперервної освіти»В.В.Носенко . Протягом року впроваджується програма розвитку емоційно-особистісної сфери та формування навичок стресостійкості у дітей старшого дошкільного віку «Я та інші». Мета – розвиток соціального інтелекту та емоційно-особистісної сфери дітей старшого дошкільного віку, формування емоційної стабільності дошкільників. З вихованцями молодшого дошкільного віку проводиться індивідуальна корекційна робота.

Як сказати дитині НІ

Корекційно-розвивальна робота

Заняття з розвитку навичок спілкування «Долоньки дружби». В ході колективного малювання діти навчалися знаходити власне місце у загальному просторі, малювали свою долоньку та робили її неповторною. І головне – створювали доріжки та вчилися домовлятися один з одним.

IMG_20181105_105128 IMG_20181105_105146